Kalite Politikası
YALÇINKAYA
İnşaat, faaliyet gösterdiği
alanlarda, her zaman en iyi performansı göstererek tüm işlerini aynı yüksek
kalitede tamamlamayı amaçlamaktadır.
YALÇINKAYA İnşaat, hizmetlerini yürütürken müşteri memnuniyetini
sağlamak için hedefler ortaya koyar. Her gün artan ve değişen müşteri
taleplerini karşılamak ve hizmet kalitesini arttırmak konusunda uzman personeli
ile teknolojik gelişmeleri yakından takip eder. Teslim süresi ve yüksek
standartlardaki beklentileri sorunsuz bir şekilde karşılar.
YALÇINKAYA İnşaat, mükemmele yaklaşmak için Kalite Yönetimi sistemi
kurarak, modern ve sade imalat metotları kullanarak, başarılarının devamlı
büyümesini sağlar. Bu başarıları elde etme yolunda müşterileri, çalışanları,
alt yüklenicileri, tedarikçileri ve diğer iş ortakları ile birlikte yaptığı
işlerde kalitede oluşacak olumsuz etkileri bertaraf etmek için Kalite
İlkelerinden asla ödün vermez.
» Kalite Yönetim Sistemi performansını, sürekli
gelişim kültürü ve iyileştirme sayesinde kalıcı ve geçici değişikliklerden
etkilenmeyecek şekilde kurar.
» Personellerin kendilerini geliştirip yeni
sorumluluklar almaları için fırsat oluşturur. Konularında bilgili, deneyimli,
ahlaklı ve işini çok seven bir yönetim kadrosunun altında; bilgiye ve öğrenmeye
açık, yenilikçi, paylaşımcı ve dinamik geniş bir teknik kadroya sahiptir.
» Önceliği müşteri talepleridir. Güven üzerine
kurulu sisteminde uzun soluklu yola çıkar ve yürürlükteki yasal mevzuat
şartları ışığında tecrübelerini projelerine yansıtır. Birlik ve beraberlik
içerisinde süreç takibini en iyi şekilde yöneterek hedefine ulaşmak için
süreçli çalışır.
» Kalite politikasını ilkelerinden vazgeçmeyerek
sürekli geliştirir, farklı koşullarda ve durumlarda kaliteden taviz vermeden
gücünü arttırır.
» Operasyonel verimlilik doğrultusunda
teknolojik imkanları kullanarak, her işinde başarılı olmak için etkin kontrol
ve takip oluşturur. Tüm çalışanları ile beraber devamlı öğrenerek ve bilgiyi
paylaşarak faaliyetlerini sürdürür.